برق‌رسانی به کمپ‌های اسکان موقت زلزله زدگان خوی انجام شد

به گزارش شهرپنج در پی وقوع زلزله ۹/۵ ریشتری شنبه مورخ ۸ بهمن‌ماه در شهرستان خوی و لزوم راه‌اندازی کمپ‌های اسکان موقت برای مردم این منطقه، ۴ محل اسکان اضطراری در ورزشگاه کارگران، شهرک ولیعصر، دبیرستان رسالت و سالن شهید سلیمانی فیرورق راه اندازی و به همت تلاشگران صنعت برق عملیات کابل کشی و برق‌رسانی به این محل‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات کابل کشی و برقرسانی به این ۴ محل روز گذشته مورخ ۹ بهمن ماه توسط اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع شروع و تا ساعات پایانی شب به پایان رسید و طی این عملیات ۵۰۰ تخته چادر این محل‌های اسکان برق دار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از پای کار بودن حدود ۱۶۰ نیروی شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: از ساعات اولیه وقوع زلزله ۴۰ اکیپ ۴ نفره از نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در محل مناطق آسیب دیده مستقر و درحال خدمت رسانی به مردم حادثه دیده هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون برق تمام مناطق شهری و روستاهایی که به دلیل زلزله آسیب دیده بود وصل شده و در این مناطق خاموشی نداریم.

کیامهر تصریح کرد: با برق‌دار شدن چادرها، امکان استفاده از وسایل گرمایشی برقی در چادرهای مناطق زلزله زده نیز فراهم شده است و در حال حاضر تمامی چادرهای اسکان زلزله زدگان از نعمت برق برخوردار هستند و به محض اضافه شدن مکان‌های جدید اسکان موقت، اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آمادگی دارند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برقرسانی این مکان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا