۶۵۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۵۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.به گزارش شهرپنج سردار علی اکبر جاویدان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، اظهار کرد: از همه مردم و خانواده‌ها می‌خواهم که با رعایت قانون و کنترل نوجوانان و جوانان و نظارت دقیق‌تر کاری کنند که چهارشنبه پایان سال را به تلخی تبدیل نکند تا شهروندان عزادار و غصه دار عزیزان خود نشوند.

وی افزود: متأسفانه نمونه‌های فراوانی داریم که نوجوانان و جوانان به خاطر لحظه‌ای شادی زودگذر یا جان خود را از دست داده‌اند و یا باعث نقش عضو خود و حتی دیگران شده‌اند در حالی که می‌شد با مقداری درایت بیشتر از بروز خیلی اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برخورد پلیس با مخلان نظم و آرامش مردم در چهارشنبه پایان سال خبر داد، تصریح کرد: عده‌ای فکر نکنند به بهانه شادی می‌توانند مزاحم دیگران شوند، این افراد تحت رصد و کنترل پلیس قرار خواهند داشت و در صورت بروز هرگونه اقدامی دستگیر و علاوه بر معرفی آنها به مراجع قضائی و صدور مجازات‌های لازم، خودروی آنها نیز تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

جاویدان از کشف بیش از ۶۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: بخش اعظمی از این تعداد در اسفند ماه و طی ۲ هفته اخیر کشف شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا