صنعت بازی، راه جدید درآمدزایی باشگاه بارسلونا

بارسلونا به دنیای بازی ورود پیدا کرده است.

به گزارش شهرپنج، بارسلونا از زمان بازگشت خوان لاپورتا برای ریاست باشگاه، دست به کارهای مختلفی از جمله فروش چمن و صندلی ورزشگاه نیوکمپ، فروش لیوان آب ۵ یورویی در استادیوم لوییس کمپانیس، قطع وعده صبحانه تیم جوانان و … زده تا از طریق کسب درآمد و صرفه جویی در هزینه ها شرایط مالی خود را بهبود ببخشد.

حال کوپه خبر می دهد راهکار جدیدی که بلوگرانا برای کسب درآمد در پیش گرفته، راه اندازی و فروش بازی ویدیویی انحصاری خود است.

خوان لاپورتا شخصاً به زودی «بارسا گیمز» را به عنوان اولین پلتفرم بازی ساخته شده توسط یک باشگاه فوتبال راه‌اندازی می کند.

هنوز خبر تکمیلی در خصوص بارسا گیمز منتشر نشده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا