دستگیری عاملان توزیع گوشت الاغ و اسب در جنوب پایتخت

به گزارش “شهر پنج” از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی افزود: اواخر هفته گذشته خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم و تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متصدی دامداری، در حین ورود و در ابتدای کار از ورود ماموران جلوگیری کرد که نهایتاً بازدید از محل با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی انجام و موارد مذکور کشف شد.

معان پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه متصدی این دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، ابراز کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اوباش فضای مجازی در دام پلیس افتاد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی گفت: به دنبال رصد فضای مجازی، ماموران با کلیپی مواجه شدند که یک فرد با ظاهر و شمایل اراذل و اوباش و با در دست داشتن قمه اقدام به ترویج اوباشگری کرده و در بین صحبت‌های خود به ماموران پلیس نیز توهین می‌کرد.

سرهنگ سعید راستی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه این فرد که از اراذل و اوباش سطح‌دار جنوب غرب تهران و دارای سوابق متعددی از جمله شرارت و توزیع مواد مخدر بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی حوالی شهرک اکباتان و در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم سه قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انهدام باند سرقت‌های سریالی لوازم خودرو شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: به دنبال سرقت‌های سریالی لوازم خودرو و اعلام شکایت و نارضایتی مردم، تحقیقات شبانه‌روزی ماموران در راستای دستگیری سارقان به انهدام یک باند چهار نفره منتهی شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تعداد سرقت‌های این باند، ۱۳ فقره بوده که از ۱۳ شاکی این پرونده نیز دعوت شد.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات انتظامی سه نفر از مالخران این باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: ارزش اموال سرقتی مکشوفه از این باند بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

دستگیری سارق گیم‌نت‌های شرق تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی سرقت‌های سریالی از گیم نت‌های شرق تهران، ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه بنابر اظهارات مالباختگان متوجه شدند زورگیر حرفه‌ای و همدستانش پس از مراجعه به گیم نت‌ها با ایجاد نزاع صوری و زورگیری محتویات داخل مغازه را سرقت می‌کردند.

سرهنگ محمد جلینی افزود: تیم عملیات کلانتری مذکور پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته و رصدهای اطلاعاتی، چهره و مخفیگاه متهم را در محله مولوی شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ساعتی بعد ماموران متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و او در بازجویی‌های ابتدایی به جرم خود مبنی بر زورگیری در گیم نت‌های شرق تهران همراه با همدستانش اعتراف کرد.

به گفته جلینی، از مخفیگاه متهم ۱۰ دستگاه PS۴ سرقتی کشف و ضبط شد.

کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انواع پارچه قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت‌زنی در محدود خیابان خیام به یک دستگاه نیسان که در حال تخلیه مقادیری پارچه خارجی به صورت فله و فاقد عدل بندی، بوده، مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر در خصوص پارچه‌ها، از راننده تحقیق می. کنند که وی اعلام می‌دارد کالاها متعلق به فردی است که نمی‌شناسد و فقط آن‌ها را از پارکینگ یک منزل در محدوده نعمت آباد بارگیری کرده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: در بررسی بیشتر مشخص شد، کالاها فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی است و در نهایت پارچه‌ها که شامل ۱۲۵ رول محصول کشور چین بود و کارشناسان ارزش تقریبی آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرده بودند، برای بررسی بیشتر و شناسایی مالک کالاها، به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

مواد فروش دره فرحزاد با ۵۰ کیلوگرم افیونی در دام پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اعلام‌کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه. جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارش‌ها و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند یکی از سوداگران مرگ سابقه‌دار و حرفه‌ای با ایجاد پاتوق در شمال پایتخت مبادرت به توزیع گسترده حشیش و تریاک در این منطقه و به ویژه بین مصرف کنندگان و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

سرانگ عبدالوهاب حسنوند افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی فشرده و شبانه‌روزی دریافتند، وی چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه جائی مخفیگاه خود کرده و به صورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: با رصد لحظه به لحظه فعالیت این قاچاقچی سابقه‌دار، پلیس او را در حالی‌که سوار بر یک‌ دستگاه خودرو پژو بود در محدوده دره فرحزاد شناسایی و لحظه‌ای که نامبرده قصد ورود به منزل خود را داشت متوقف و دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع پلیس متهم پس از دستگیری به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خواب وی کشف شد.

حسنوند گفت: متهم ضمن انتقال به مقر پلیس به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

وی از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری متهم که از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در دره فرحزاد بود، امید است بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کم شود.

دستگیری ۲سارق با ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در پایتخت

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل‌قاپی توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و بررسی سرقت‌های مشابه، مشخص شد ۲ سارق جوان اقدام به سرقت‌های متعدد در منطقه جنوب شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی می‌کنند.

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی گفت: بر اساس فیلم‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم، هویت یکی از سارقان به نام سعید ۲۶ ساله شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، چهارم شهریور ماه، سعید در خیابان پیروزی، دستگیر شد، در بازرسی از وی، دو دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کردن، کشف و ضبط شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت: پس از انتقال سعید و اعتراف به سرقت‌های متعدد تلفن همراه، وی یوسف ۲۱ ساله را به عنوان همدست خود اعلام کرد، که در نهایت یوسف نیز دستگیر و از او یک قبضه چاقو و یک دستگاه گوشی مسروقه، کشف شد.

به گفته وی، یوسف گفت گوشی‌های مسروقه را در خیابان مولوی به هر فردی که با قیمت بالاتر می‌خرید به فروش می‌رسانده است.

سلطانی ابراز داشت: در مجموع این دو سارق به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش تقریبی آنها ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی بیان داشت: با شناسایی مالباختگان، ۲۸ نفر از آنان متهمان را در مواجهه حضوری شناسایی و شکایت کردند و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا