ترافیک سنگین در محور چالوس/ از سفرهای غیر ضرور خودداری کنید

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: سایر محورها ترافیک روان جاری است و مشکلی وجود ندارد و بهتر است هموطنان از محور جایگزین قزوین – رشت و هراز برای تردد استفاده کنند.

شیرانی پیش از این در گفت و گو با خبرنگار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را تشریح کرده و گفته بود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز الی ساعت ۴ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته وی تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ مهر ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز ستاد ملی فرماندهی نیروی انتظام جمعه ۱۶ مهر از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی افزود: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۶ مهر در محور محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۶ مهر در محور محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی نیز پیش از این گفته بود ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و ابلاغیه‌ای جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس اعلام نشده است.

وی افزود: ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان ساری و جاری است و مصوبه جدیدی در این زمینه اعلام نشده اس. ممنوعیت و محدودیت تردد برای تعداد محدود شهرهای قرمز و نارنجی همچنان باقی است و تردد شبانه از ساعت ۱۰ تا سه بامداد نیز اجرا می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست با توجه به اینکه شرایط شیوع کرونا در شهرها کنترل شده و روبه بهبودی است از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و چنانچه به دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا بی توجهی کنند از طریق سیستمی و به صورت هوشمند توسط دوربین ها جریمه شده و اعمال قانون صورت می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا