رییس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد؛ تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس شهرهای وابسته به تهران تا ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری “شهر پنج”، دکتر جعفر میعادفر -رییس سازمان اورژانس کشور- در مراسم معارفه رییس مرکز اورژانس تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: اورژانس تهران یکی از مهم ترین اورژانس های کشور است.

وی گفت: با تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس شهرهای وابسته به تهران تا ۱۴۰۱ شرایط دامنه اقدامات گسترده می شود و به نوعی مشکلات نیز بیشتر خواهد شد و می طلبد که دقت و توجه بیشتر داشته باشیم که خدمات درست به مردم برسد.

میعادفر با اشاره به اینکه ولی نعمت های ما تکنسین های ما هستند و ما کارگزاران آن ها هستیم، ادامه داد: همه توجهات و دقت های ما باید ختم به تکنسین شود چرا که او سفیر نظام است.

رفتار و مهارت تکنسین ها در ذهن مردم حک می شود

وی اظهار کرد: کوچیکترین رفتار، منش، دانش و مهارت تکنسین ها در ذهن مردم حک می شود و مردم برای ما ارزش گذاری می کنند و اگر تکنسین رفتار بدی آغاز کند باید ببینیم ما چه کردیم که تکنسین ها چنین کاری را انجام می دهند.

رییس اورژانس کشور افزود: باورها و نگاه ها باید تغییر و اصلاح شود چرا که پول و قدرت ارزش لباس اورژانس را نباید کم یا زیاد کند و تعصب به لباس بالاترین امر است.

وی با اشاره به اینکه باید دوشادوش و در کنار تکنیسین ها حرکت کنیم چرا که آن ها باید احساس بزرگی کنند و از تحقیر ها کاسته شود، افزود: روابط انسانی نباید با روابط کاری قاطی شود و هر آدمی در جایگاه خود دارای عزت نفس است.

میعادفر اظهار کرد: در شرایط اقتصادی که مردم و ما به نوعی درگیر هستیم آستانه تحمل مردم و همه ما کاهش پیدا کرده است و تکنسین ها درست است که خسته اند اما وقتی خانه مردم می رویم باید مشکلات خود را کنار بگذاریم و با لبخند و روی گشاده وارد شویم؛ چرا که ۵٠ درصد آلام بیمار را کاهش می دهد.

میعادفر گفت: آقای دکتر صالح طبری رییس اورژانس مازندران بوده است و از زمانی که آمده است این اورژانس را متحول کرده است ایشان چندین سال در جبهه و تفحص بوده است.

او با بیان اینکه شرط کرده ام ظرف یک ماه همه پایگاه های تهران را بازدید و ایشان هم قول چنین کاری را داده اند، گفت: آقای صابریان ۴ سال سکان اورژانس تهران را بر عهده داشتند و آرزو می کنیم در جایگاه های بهتری حاضر شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا