ورود شورای شهر به ترافیک این روزهای تهران/مهلت ۷ روزه به شهرداری برای بررسی

به گزارش پایگاه خبری “شهر پنج” علی اصغر قائمی در مورد وضعیت ترافیک این روزهای تهران با بیان اینکه وضعیت ترافیک برای ما نیز سوال برانگیز است به گونه ای که بعد از آنکه دقایق طولانی در ترافیک مانده ایم می بینیم که هیچ مانعی وجود ندارد که موجب بروز این ترافیک شود، گفت: جلسه ای با مسئولان شرکت کنترل ترافیک در شورای شهر برگزار کردیم و از آن ها خواستیم که در مورد وضعیت و چرایی ترافیک تهران توضیح دهند.

رئیس کمیته هوشمند سازی حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولان اجرایی معاونت حمل و نقل اعلام کردند که مهلتی برای بررسی نقشه ها، آمار تردد و دوربین ها لازم دارند، افزود: به همین دلیل به آن ها فرصت یک هفته ای داده شد تا ضمن تحلیل داده ها و نقشه های ترافیکی تهران در مورد چرایی این ترافیک به ما توضیح دهند.

قائمی در پاسخ به این سوال که آیا زمان طرح ترافیک افزایش می یابد یا نه؟ گفت: به نظرم در اصل طرح ترافیک باید بازنگری صورت گیرد اما اینکه طرح ترافیک چه تغییری باید داشته باشد، سوالی است که باید شورای عالی ترافیک به آن پاسخ دهد.

وی افزود: ترافیک این روزهای تهران برای ما هم سوال برانگیز است و در یک مدت هفت روزه شهرداری به این سوال ما و مردم پاسخ خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا