مربی فوتسال: باشگاه‌ها به راحتی از زنان می‌گذرند

نرگس علوانی معتقد است باشگاه‌ها به راحتی از فوتسال زنان می‌گذرند و با انصراف از لیگ در حق آنها اجحاف می‌کنند.

به گزارش شهر پنج، لیگ برتر فوتسال زنان از جمعه، ۷ آبان شروع شد و تیم‌های حاضر در گروه اول و دوم به مصاف هم رفتند. تیم پالایش نفت آبادان که فصل گذشته جام قهرمانی را به دست آورد در اولین دیدار خود با نتیجه پرگل ۸ بر ۱ تیم تازه لیگ برتری فرهان ملارد را شکست داد.

نرگس علوانی درباره آغاز لیگ و پیروزی مقابل ملارد بیان کرد: همیشه بازی‌های اول سخت است چون شرایط متفاوتی دارد اماخوشبختانه هرچه زمان گذشت، بازیکنان خیلی بهتر و هماهنگ‌تر شدند. گروه ما امسال نسبت به سال گذشته راحت‌تر است اما شناختی از حریف نداشتیم. با این تفاسیر نتیجه خوبی گرفتیم.

او در مورد اعتراض تیم ملارد به داوری گفت: خیلی تعجب کردم چون داوری عالی بود و یک سوت به ضرر هیچ کدام از تیم‌ها زده نشد. خانم زری فتحی از داوران خوب است و عملکرد خوبی هم داشت.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با بیان اینکه هدف ما تکرار قهرمانی است، ادامه داد: کار خیلی سختی داریم، چهار بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم و با تیمی جوان در مسابقات شرکت کرده‌ایم اما تلاش می‌کنیم و هر مسابقه برایمان حکم دارد.

علوانی به انصراف دو تیم سایپا و نامی‌نو از لیگ برتر اشاره و بیان کرد: باشگاه‌ها به راحتی از زنان می‌گذرند. اصلا فکر نمی‌کردم باشگاه بزرگی مثل سایپا امسال تیم ندهد. چنین اتفاقاتی هیچوقت در بخش مردان نمی‌افتد اما در بخش زنان فقط تیم‌های صنعتی باقی می‌مانند. امیدوارم تیم‌هایی که به تازگی وارد لیگ برتر شده‌اند، بعد از چند سال کنار نکشند و مسئولان نگاه ویژای به بخش زنان داشته باشند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در ادامه افزود: وقتی تیم خوبی مثل سایپا از لیگ کنار می‌کشد و منحل می‌شود، هیچ امیدی به اسپانسرهای گمنام ندارم. همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و حتی ما ه به همین دلیل چهار نفر از بازیکنانمان را از دست دادیم. در بخش مردان میلیاردها تومان پول هزینه می‌شود اما متاسفانه این مبالغ را در بخش زنان نداریم. شرایط مالی به گونه‌ای است که نمی‌توان روی هیچ تیمی حساب کرد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد که تیمی بعداز چند سال انصراف بدهند چون اجحاف در حق زنان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا