مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

فرهنگیانی که در واکسیناسیون کم‌کاری کنند، مواخذه می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم جدیت روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس در انجام واکسیناسیون کرونا تاکید کرد.

کوروش مودت در حاشیه آیین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل که امروز (۱۰ آبان‌ماه) در ناحیه ۴ اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان، اظهار کرد: توصیه ما به اولیا و دانش‌آموزان برای حفظ سلامت خود و دیگران این است که واکسن خود را دریافت کنند، اگرچه همکاران ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای بازگشایی مدارس آمادگی بیشتری داشته باشیم.

به گزارش شهر پنج، وی افزود: بر اساس سامانه سیب وزارت بهداشت، میزان دانش‌آموزان واکسینه شده در استان خوزستان ۶۲ درصد است و بر اساس سامانه سیدا آموزش و پرورش تاکنون ۷۲ درصد دانش‌آموزان خوزستانی واکسن خود را دریافت کرده‌اند. روز گذشته مجددا جلسه‌ای با روسای آموزش و پرورش و مسئولین سلامت داشتیم تا در روزهای آینده آمار دانش‌آموزان واکسینه‌شده افزایش پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نسبت به هفته گذشته رشد خوبی در واکسیناسیون داشته‌ایم اما همچنان آمار باید افزایش یابد، گفت: با مصوبات استانداری خوزستان، این مجوز را گرفته‌ایم که در طول هفته دو روز سامانه شاد را تعطیل کنیم تا دانش‌آموزان واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

مودت افزود: از اولیا در خواست داریم که فرزندان خود را به واکسیناسیون ترغیب کنند. اگر همکاران ما نیز کم‌کاری کنند، مواخذه می‌شوند و برای مدارسی که آمار واکسیناسیون کمتری دارند، پیگیری خواهیم کرد. لذا توصیه می‌کنیم همه روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس به جد پای کار باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا