کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان| 4 فرنگی‌کار ایران در یک چهارم

در نخستین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان 4 فرنگی‌کار کشورمان راهی یک چهارم شدند.

به گزارش شهر پنج، مسابقات جهانی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از امروز (دوشنبه) دز بلگراد صربستان آغاز شد که در نخستین روز مسابقات پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، امین کاویانی‌نژاد، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 55 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان رفت که با نتیجه 6 بر یک مقابل حریفش به برتری رسید. وی دور بعد در مرحله یک هشتم مقابل نیهاد گولوزاده از آذربایجان با نتیجه یک – یک پیروز شد و گام به یک چهارم گذاشت. دادمرز در این مرحله به مصاف تاراس کروپسکی نماینده اوکراین می‌رود.

در وزن 63 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نیراج از هند مبارزه کرد که در عملکردی فوق‌العاده 9 بر صفر حریف را از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می‌رود.

در وزن 77 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد در دور نخست با آردیت ندوج از آلبانی کشتی گرفت که 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد به مصاف نیکولوز چیخایدزه از گرجستان رفت و در این مبارزه با نتیجه 6 بر صفر از سد حریف گذاشت تا دیگر ملی‌پوش کشورمان در یک چهارم باشد.

در وزن 87 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با الکساندر کوماروف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 130 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول با نیکولا میلاتوویچ از نروژ مبارزه کرد و با نتیجه 6 بر یک حریفش را مغلوب کرد. این کشتی گیر در دور دوم با میخائیل لاپتی اف از روسیه سرشاخ شد که در این مبارزه حساس 2 بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم شد. آنتون ساونکو حریف بعدی میرزازاده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا