اعلام تمهیدات ترافیکی مراسم ۱۳ آبان

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ در معابر منتهی به خیابان طالقانی خبر داد .

به گزارش پنج شهر، سردار محمد حسین حمیدی در این‌ باره گفت : اعمال ممنوعیت ها و ممنوعیت های روز ۱۳ آبان ماه امسال برای نظم دهی تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان شروع می‌شود، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل های اطراف این محدوده مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می دهند . همچنین از امشب نیز نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد .

به گفته حمیدی ممنوعیت های توقف به شرح زیر است:
۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر
۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر
۳ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی ۴ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر
۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر
۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم خان تا طالقانی
۷خیابانهای ایرانشهر و موسوی حدفاصل سمیه تا انقلاب ۸خیابان ایرانشهر حدفاصل کریم خان تا طالقانی
۹خیابان میرزای شیرازی ۱۰ خیابان ورکش

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به محدودیت های تردد نیز اشاره کرد و گفت : محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۳ بامداد پنج شنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد . همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب ، طول خیابانهای موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد .

به گفته ریس پلیس راهور تهران بزرگ طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابانهای مفتح و شهید موسوی از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۲ ابان برای تردد اتوبوسهای شرکت واحد مسدود است و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه است .

وی افزود : در صورت نیاز محدودیت های تردد در خیابانهای اطراف مسیر های اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد . شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودروها ممنوع است .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ این را هم گفت که ایستگاه مترو تقاطع مفتح _طالقانی در صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبان غیر فعال خواهد بود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا