۴۰ طرح صنعتی با حضور استاندار تهران در شهرستان قرچک افتتاح شد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی گفت: این ۴۰ طرح صنعتی بر اساس مجوزهای صادر شده در سال‌های گذشته با سرمایه گذاری اولیه ۳۵۰ میلیارد تومان اجرا شده ولی با توجه به نرخ تورم پیش بینی‌ می‌شود که نرخ سرمایه گذاری این واحدها بیش از هزار میلیارد تومان است.

صابر پرنیان افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای هزار نفر به طور مستقیم و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است و با توجه به سرمایه‌گذاری مناسب و حضور فعالان بخش خصوصی، هر هفته شاهد افتتاح چند طرح صنعتی در قرچک خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۳۸۰ طرح صنعتی فعال در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث است که از این تعداد، ۸۰ درصداین طرحها از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردارند.

پرنیان تصریح کرد: با رسیدن پیشرفت فیزیکی به ۶۵ درصد، دستگاه‌ها در محل کارخانه نصب و عملا فعالیت آن آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: تمام زمین‌های موجود در شهرک‌های صنعتی باید در اختیا تولید قرار گیرد و با رصد مستمر، اجازه دلالی این اراضی به افراد سودجو داده نمی‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان تلاش دارند تا با تولید و ایجاد اشتغال، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی را اجرایی کنند.

استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان قرچک، از فعالیت واحدهای تولید مستقر در شهرک صنعتی قرچک بازدید و در جریان روند عملیات زیرگذرهای موسوم به محمدآباد و داودآباد در محل تقاطع با راه‌آهن قرار گرفت.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا