بازار موسیقی میزبان مرحوم اویسی، خواجه‌امیری‌ِ پدر و علی صادقی

به گزارش خبرنگار فرهنگی شهر پنج، بازار موسیقی در دومین ماه از فصل پاییز ۱۴۰۰ با خبرهای خوبی برای مخاطبان خود همراه بود که در ادامه برخی از این اخبار را از نظر می گذرانیم.

تکرار مهتاب زنده یاد فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی، بازیگر مطرح ایرانی بود که ۱۳ مهرماه امسال چهره در نقاب خاک کشید. وی در زمان حیاتش چندین قطعه موسیقی منتشر کرد. یکی از آثار شنیده نشده زنده‌یاد فتحعلی اویسی با ترانه‌ای از شادروان افشین یداللهی در هفته ای که گذشت، منتشر شد. این اثر تکرار مهتاب نام دارد که هم اکنون در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازار موسیقی میزبان مرحوم اویسی، خواجه‌امیری‌ِ پدر و علی صادقی

امید حجت، آهنگسازی و تنظیم این اثر را بر عهده دارد.

قاب عکس کهنه منتشر شد

یکی از جدیدترین آثار حوزه موسیقی با عنوان قاب عکس کهنه با اشعاری از مصطفی طالبی و هوشنگ ابتهاج همچنین به آهنگسازی بهنام ارجمندی به بازار موسیقی آمد؛ خوانندگی این اثر را علیرضا وکیلی‌منش استاد آواز برعهده داشته است.

بازار موسیقی میزبان مرحوم اویسی، خواجه‌امیری‌ِ پدر و علی صادقی

به گزارش ایرنا، در این اثر موسیقایی، قطعه هایی با نام های رخ تو، آواز نگاه، سایه، رهایی، قاب عکس کهنه، آن من، تبسم، ما خزانه ایم و پرستوهای شاد گنجانده شد.

مثل قدیما به بازار موسیقی آمد

در هفته ای که گذشت، اثری جدید با عنوان مثل قدیما با خوانندگی حسین خواجه امیری با نام مستعار ایرج و پدر احسان خواجه امیری، خواننده پاپ ایرانی منتشر شد.

همچنین در این قطعه پرویز قربانی، خواننده و آهنگساز اهل کرمانشاه با این خواننده پیشکسوت همکاری کرده است.

اثر بی کلام بازیگر ایرانی

علی صادقی، بازیگر جوان ایرانی در حال تهیه پروژه ای در حوزه موسیقی است. این کار در قالب یک اثر بی کلام پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. به نظر می رسد این آلبوم در برگیرنده فصل جدیدی از فعالیت‌ های علی صادقی این بار در کسوت آهنگساز و تنظیم‌ کننده است.

قرچ قوروچ، عنوان این اثر موسیقی است که مدیربرنامه های علی صادقی از آن یاد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا