حیدری: پس از ۲ سال دوری و برای خدمت به استقلال بازگشتم

به گزارش شهرپنج از باشگاه استقلال، خسرو حیدری افزود: در ابتدا باید خدا را شاکر باشم که بعد از گذشت دو سال دوری‌ از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی جدید به خانه بازگردم و ان‌شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره‌ای از دینم را به باشگاه بپردازم.

وی ادامه داد: در این دوره تیم شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، مدیر عامل تیم به خوبی امور را تحت نظر دارد و با انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که داشته بدون شک تیم را به جایگاه اصلی خود می رساند. فرهاد مجیدی جزو سرمایه‌ها و اعتبار باشگاه است و مدیر عامل تیم با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

بازیکن اسبق استقلال تهران درباره قبول سمت جدیدش گفت: در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: کلاس‌ها و دوره‌های فنی فوتبال را گذرانده و کاملا انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل تیم در صورت نیاز، خواسته‌های مربی را برآورده خواهم کرد. امسال سال قهرمانی است و همه با هم در کنار همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی‌مان که مجموعه‌ای یک‌دست و بدون حاشیه با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا