موافقت با تقاضای انتقال ۵۳۷ دانشجوی شاهد و ایثارگر

به گزارش روز شنبه شهر پنج از وبدا، محمد تاج فرد افزود: در مجموع یکهزار و ۲۶ متقاضی در سامانه انتقال ثبت نام کردند که ۵۶۳ نفر از آنان، دانشجویان ورودی سال های قبل و ۴۶۳ نفر نیز از دانشجویان ورودی جدید هستند.

وی اظهار داشت: جلسه کمیسیون نقل و انتقالات با حضور نمایندگان بنیاد شهید برگزار شد و جمعاً با انتقال ۵۳۷ دانشجوی معزز شاهد و ایثارگر موافقت شد.

تاج فرد در بیان جزییات موافقت انتقال با دانشجویان تصریح کرد: با انتقال ۲۱۱ نفر در مقطع دکترای حرفه ای، ۴۳ نفر مقطع کارشناسی ارشد، ۳۱۴ نفر کارشناسی پیوسته، هفت نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و دو نفر در مقطع کاردانی موافقت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به آیین نامه انتقال، اولویت انتقال به ترتیب با فرزند شهید (دختر)، فرزند شهید (پسر)، همسر شهید، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، فرزندان (دختر) جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، فرزندان (پسر) جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، همسر جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان و جانبازان ۲۵ الی ۴۹درصد است.

به گفته تاج فرد، بر اساس اولویت های آیین نامه، انتقال برای فرزندان جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد به ویژه برای انتقال به دانشگاه های بزرگ، نسبت به گروه های یاد شده دارای اولویت کمتری است و نقش همکاران ما در ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در این زمینه ستودنی و ارزشمند است و لازم می دانم از این عزیزان قدردانی کنم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: برای دانشجویانی که با انتقالی آنان موافقت نشده، نتیجه موافقت از طریق «پیامک» اطلاع رسانی می شود و خواهشمند است از مراجعه و یا تماس با این اداره کل خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا