«جشن سربرون» با حضور رئیس صداوسیما چگونه گذشت؟

تهیه کننده “جشن سربرون” بازدید پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما از پشت صحنه این مجموعه تاریخی را رضایت بخش و مفید دانست.

حسن نجاریان بعد از بازدید رئیس صداوسیما از پروژه “جشن سربرون” در گفت و گویی با ایسنا درباره تاثیرات این بازدید و آنچه در این دیدار گذشت گفت.

تهیه کننده “جشن سربرون” اظهار کرد: آقای جبلی سه روز گذشته که از پشت صحنه سریال “جشن سربرون” بازدید کردند، دو سه ساعتی در شهرک غزالی کنار ما بودند و خوشبختانه بازدید خیلی خوبی به عمل آمد؛ ضمن اینکه ایشان از صحنه هایی که مقابلشان ضبط شد، راضی بودند و ما رضایتشان را دیدیم. در کل در جریان این بازدید صحبت های خوبی شد که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم و اتفاقات خوبی هماهنگ کنیم.

وی گفت: در حال حاضر “جشن سربرون” در همان لوکیشن شهرک غزالی در حال تصویربرداری از بخش بازار شیراز است و بازیگرانی چون حسین محجوب، داریوش کاردان و قاسم زارع که از بازیگران ثابت این مجموعه هستند در حال حاضر مقابل دوربین هستند.

نجاریان درباره اینکه آیا در جریان بازدید رئیس صداوسیما برای زمان پخش قطعی و شبکه پخش “جشن سربرون” صحبتی شد؟ بیان کرد: هنوز زمان دقیقی برای پخش اعلام نشده اما ما در تلاشیم ان شاءالله تا یک ماه و نیم آینده کار را به پایان برسانیم. شبکه پخش هم هنوز مشخص نیست ولی رایزنی هایی برای پخش این سریال از شبکه اول شده است، معمولاً به دلیل اینکه کارهای تاریخی از شبکه اول پخش می شوند این احتمال وجود دارد اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

تهیه کننده سریال “جشن سربرون” در پایان گفت: شهرک غزالی آخرین لوکیشن گروه “جشن سربرون” است و کار در همان جا به پایان می رسد. یک بخش کوتاهی از تکمیل جنگ‌هایمان داریم که در همان بیابان های اطراف شهرک غزالی گرفته می شود. در کل این پروژه کار سختی بود، امیدواریم کارمان در مخاطب اثر خوب داشته باشد و نتیجه زحماتمان را با رضایت مخاطب بگیریم.

به گزارش ایسنا، سریال “جشن سربرون” محصول سیمافیلم به کارگردانی مجتبی راعی در حال تصویربرداری است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، قاسم زارع، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، مهدی فقیه، نادر فلاح، سهیلا رضوی و …. از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا