بسکتبال زنان آسیا| تاثیر ناداوری در بازی ایران و لبنان

به گزارش شهر پنج ،
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در مسابقات کاپ آسیا در دسته دوم روز گذشته مقابل لبنان قرار گرفت و در یک بازی نزدیک با اختلاف ۲ امتیاز شکست خورد.

شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال در این باره اظهار داشت: بازی زیبایی بود و بچه‌ها بسیار خوب بازی کردند. برای دیدار با لبنان برنامه داشتیم و خیلی مسلط بازی را شروع کردیم. تا حدی برنامه‌ها اجرا شد، به خوبی بازیکن آمریکایی لبنان را کنترل کردیم، نتیجه کوارتر اول ۲۱-۲۱ بود اما وقتی دیدند ما به بازی مسلط هستیم در کوارتر اول از ما ۱۳ و از لبنان ۴ فول گرفتند. جالب اینجاست ۲۰ امتیازی که لبنان در نیمه اول به دست آورد از ضربات پنالتی بود.

وی افزود: تا آخر بازی هم فقط برای ایران ۱۲ پنالتی اعلام شد در حالی که این آمار برای لبنان ۴۰ پنالتی بود و ۳۰ مورد به گل رسید. این چیزی است که در دنیای حرفه‌ای و در رقابتی که ما سوار بازی بودیم امکان‌پذیر نیست که یک تیم بتواند اینقدر پرتاب پنالتی بگیرد. ما ۶۶ بر ۶۴ و با یک شوت بازی را واگذار کردیم و کارشناسان فنی این داستان را به خوبی متوجه می‌شوند.

مشترعی درباره ناداوری‌ها در بازی با لبنان، تصریح کرد: بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و از نظر روانی تحت فشار بودند. اتفاقاتی در زمین افتاد که اصلا این ناداوری‌ها را تجربه نکرده بودند. فشار زیادی را تحمل کردند، امیدوارم با بازی خوب امروز این فشار را برداریم و قضاوت‌ها کمی عادلانه باشد‌. خوشحالم این پیشرفت را در این سطح در تیم ملی و بازیکنان می‌بینم. بچه‌ها عملکرد خوبی داشته و استحقاق برد داشتند، اگر داوری عادلانه بود با اختلاف بیشتر حریف را می‌بردیم.

تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در دومین مسابقه خود از ساعت 17:30 به مصاف سوریه می‌رود. 6 تیم در دسته دوم آسیا به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان به دسته اول صعود می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا