بدون کارت واکسن یا تست PCR منفی نمی‌توانید با ناوگان عمومی سفر کنید

شهر پنج به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، داشتن کارت واکسن یا نتیجه تست PCR منفی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با توجه به بالا رفتن میزان واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: اما برای استفاده از این ناوگان محدودیت‌هایی به صورت هوشمند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد بر اساس پروتکل‌های جدید در سفرهای جاده‌ای، تنها مسافرانی می‌توانند از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند که کارت واکسن داشته باشند یا نتیجه منفی آزمایش PCR با مدت ۷۲ ساعت را ارائه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری ضروری دانست.

کرمی اشاره‌ای هم به وضعیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در هفت ماهه امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت 213 هزار سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است و سهم ناوگان اتوبوس 27 هزار سفر، ناوگان مینی بوس 41 هزار سفر و سواری‌های کرایه 146 هزار سفر بوده است.

وی مجموع مسافرینی که از ابتدای سال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری جابجا شدند را یک میلیون و 442 هزار نفر اعلام کرد که در تعداد مسافران جابجا شده هم رشد پنج درصدی داشتیم.

به گفته این مسئول، در این مدت 364 هزار مسافر با اتوبوس، 651 هزار نفر با مینی‌بوس و 428 هزار نفر با سواری جابجا شدند.

کرمی از فعالیت حدود 920 دستگاه خودرو سواری، 813 دستگاه مینی بوس و 197 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا