سیستان‌وبلوچستان نیازمند عدالت در نگاه مسئولین/ به دنبال توسعه عدالت آموزشی در استان هستیم

به گزارش شهر پنج – حمید رضا رخشانی در مراسم افتتاح استودیو تولید محتوای الکترونیک ویژه دوره ابتدایی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این استودیو با هدف گام برداشتن در راستای پویش «آموزش ادامه دارد» و ارتقای کیفیت بخشی به حوزه یاددهی یادگیری دانش آموزان استان تجهیز و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال تولید محتوای تخصصی در دروس مختلف دوره ابتدایی و توسعه عدالت آموزشی در جای جای سیستان و بلوچستان هستیم، افزود: هم اکنون فیلمبرداری محتوای آموزشی شش پایه ابتدایی براساس بودجه بندی سالانه تا پایان بهمن ماه به پایان رسیده و در برخی دروس نیز کار تولید محتوا به طور کامل انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: راه اندازی این استودیو در راستای تحقق تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و بهره‌گیری از ظرفیت بستر فضای مجازی و از طریق امواج الکترونیک صورت گرفته است.

رخشانی تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش، آموزش مهارت‌های علمی، حرفه‌ای و زندگی به دانش‌آموزان است اما مهمتر از این مولفه‌ها تربیت و پرورش آدم‌هایی است که به معنای واقعی کلمه انسان باشد و خصایص انسانی را در خود ارتقا دهند.

وی گفت: همه اقدامات و برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت باید در راستای توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و فردی در بین دانش آموزان باشد و از هر فرصت و بستری باید در این راستا بهره جست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلمان دوره ابتدایی مهمترین افراد موثر و درحقیقت الگوی کاملی برای دانش آموزان هستند و سرگروه های آموزشی نیز به عنوان تکمیل کننده زنجیره یاددهی و یادگیری نقش آفرینی می کنند.

رخشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدتی است که با اجرای عدالت ترجیحی از سوی وزارت آموزش و پرورش با تشکیل کمیسیون ویژه ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی سیستان و بلوچستان شاهد رشد این شاخص ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: قدردان همه تلاش‌ها، تدابیر و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های گوناگون به ویژه در مقطع ابتدایی و گروه‌های آموزشی هستیم و امیدواریم روز به روز اتفاقات نویدبخش و رو به رشد و پیشرفت رقم خورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا