کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی برای دومین روز پیاپی

«مهدی گوهررستمی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شهر پنج افزود: در جلسه معاملاتی امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) اسکناس دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۸۶۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۸۷۴ تومان رسید. بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۱.۷۱ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۳۵۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۵۶ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار با ۱.۰۳ درصد کاهش نسبت به روز ‌یکشنبه ۳۱ هزار و ۲۳۳ تومان بوده است.

این مقام مسوول ادامه داد: در جلسه معاملاتی (دوشنبه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۸۳۹ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۸۹۶ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۹۵۱ تومان و ۳۱ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان ابراز داشت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز (دوشنبه) ۱۱ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۳۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو یک میلیون و ۸۰ هزار و ۶۰۰ یورو بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا