ارسال بسته‌های معیشتی به مناطق زلزله زده هرمزگان

به گزارش روز سه‌شنبه شهر پنج از بنیاد احسان، سعید سلیمانی با بیان این که نیروهای اجرایی این بنیاد در مناطق زلزله زده هرمزگان به قصد امدادرسانی حضور دارند،   افزود: با دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ساعات اولیه وقوع زلزله دستورات لازم جهت ارسال اقلام امدادی به این هرمزگان از قرارگاه امدادی کرمان و انبار مرکزی بنیاد احسان صادر شد و نیروهای امدادی همکار بنیاد نیز برای بررسی و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده وارد منطقه شده‌اند.
به گفته وی در ساعات اولیه زلزله در استان هرمزگان با حضور مدیرعامل بنیاد احسان و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت مناطق آسیب دیده مصوبات و دستورات لازم برای امداد و خدمت رسانی به آسیب دیدگان انجام شد.

مدیرعامل بنیاد احسان درمورد کمک به مردم زلزله زده توضیح داد: در اولین گام بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته برای رفع نیاز فوری آسیب دیدگان استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ارسال و توزیع شد.
سلیمانی همچنین در خصوص اقلام امدادی گفت: اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو و آب معدنی به منطقه ارسال شده است و توسط نیروهای بنیاد احسان در حال توزیع است و امدادگری بنیاد همچنان ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا