شگرد مدعی قهرمانی برای هت‌تریک جام والیبال زنان

به گزارش شهر پنج، پنج هفته از لیگ برتر والیبال زنان گذشته است و هم‌چون دوره‌های گذشته تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، باریج اسانس کاشان و پیکان به عنوان مدعیان قهرمانی به ترتیب در رتبه اول تا چهارم قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به اختلافی که با سایر تیم‌ها دارند، پلی‌آف هم بین آن‌ها برگزار شود.

سایپا که دو دوره قبل قهرمان لیگ شده بود، در رتبه دوم ایستاده و برای هت‌تریک قهرمانی، تیم قدرتمند ذوب‌آهن را پیش رو دارد.

شبنم علیخانی، کاپیتان تیم سایپا در گفت‌وگو با شهر پنج به مسابقات لیگ اشاره و بیان کرد: لیگ نسبت به دو سال گذشته کیفیت بهتری دارد، چون بازیکنان در تیم‌ها پخش شده‌اند و بازی‌های یک طرفه کمتر است. برخی تیم‌ها با بازیکنان نوجوانان و جوانان شرکت کرده‌اند که شاید امتیازهای کم آنها مورد انتقاد قرار بگیرد اما خیلی خوب است که این بازیکنان در قالب یک تیم در لیگ شرکت کنند تا ترسشان بریزد و از همین الان به میدان‌های بزرگتر وارد شوند تا در عرصه‌های بین‌المللی با جسارت بیشتری حاضر شوند.

او در مورد عملکرد تیم سایپا گفت: بعد از بازگشت از جام باشگاه‌های آسیا، وقفه‌ای بین شروع تمریناتمان افتاد که ما را کمی عقب انداخت. علی‌رغم نتایجی که کسب کرده‌ایم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم اما رفته رفته هماهنگ‌تر می‌شویم.

علیخانی اصلی‌ترین رقبای سایپا را تیم‌های ذوب آهن، باریج اسانس و پیکان دانست و تاکید کرد: فرق ندارد حریف ما چه تیمی است. ما حتی از مسابقات سبک هم برای هماهنگی استفاده می‌کنیم. مقابل تیم بانوان ورامین بیشتر مواقع با ترکیب اصلی بازی کردیم چون دوست داریم به هماهنگی بیشتری برسیم تا در مسابقات سنگین راحت‌تر برنده شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا