۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه افتتاح شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پنج اظهار داشت: واحد تولیدی ساتین سلامت هامون در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع ساخته شده و انواع محصولات سلولزی را با ظرفیت تولید سالانه ۶۲۰ تن و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال تولید می کند.

علیرضا راشکی گفت: این واحد تولیدی برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: واحد تولیدی تیرچه صنعتی فایکو نیز با ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن و سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این واحد تولیدی برای ۲۸ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی زاهدان – میرجاوه در سال ۶۹ آغاز شد و این شهرک با مساحت ۹۳۲ هکتار و فاز عملیاتی ۴۴۶ هکتار در کیلومتر سه جاده زاهدان – میرجاوه قرار دارد.

راشکی افزود: تاکنون ۲۰۴ واحد با سرمایه گذاری ۲ هزارو ۳۵۷ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال چهار هزارو ۴۸۶ نفر در این شهرک به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در این شهرک تصفیه خانه آب، ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس، پارک شهرک صنعتی، سالن ورزشی چند منظوره، زمین ورزشی و تنیس، مرکز خدمات فناوری و کسب و کار و بارانداز اختصاصی راه آهن مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به شهرک صنعتی کارگاهی نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این شهرک در سال ۷۰ آغاز شد و با مساحت و فاز عملیاتی هر کدام ۷۴ هکتار در شمال غرب زاهدان وروردی شهر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرک با ۷۳۱ واحد بهره برداری و سرمایه گذاری هزارو ۳۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲ هزارو ۷۰۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

راشکی بیان کرد: در این شهرک ایستگاه آتش نشانی، دفتر شهرک صنعتی و پایگاه اورژانس مستقر است.

وی گفت: طبق برنامه ابلاغی سالجاری ۳۰ واحد کارگاهی در دستور کار معاونت فنی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان است که در ۲ شهرک کارگاهی زاهدان و شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه مجموعا ۴۹ سوله کارگاهی در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد کارگاهی آرمین لوله شرق در شهرک کارگاهی زاهدان نیز بازدید کرد.

این واحد کارگاهی با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پی وی سی و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع فعالیت می کند.

این واحد کارگاهی برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا