چهار بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال تهران غایب هستند

بهنام سراج روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پنج بیان کرد: روز دوشنبه هشت آذر در دیداری سخت و حساس میزبان استقلال تهران هستیم و بازیکنان برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه لازم را دارند.

وی افزود: محمد اهل‌شاخه و محمود مطلق‌زاده ۲ بازیکن صنعت‌نفت که از ابتدای لیگ دچار مصدومیت شدند به این دیدار نرسیدند و ۲ غایب مهم ما برابر استقلال تهران به شمار می‌روند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: حسن بیت‌سعید مهاجم با تجربه تیم نیز برای سومین بازی متوالی و به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار دشوار نیست.

سراج بیان کرد: حسین ساکی مدافع کناری ما نیز دیگر بازیکن مصدوم تیم است که نمی‌تواند برابر استقلال تهران به میدان برود.

وی ادامه داد: البته در تیم بازیکنانی حضور دارند که شرایط خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب برای رویارویی با استقلال تهران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند داشت و با نظر کادر فنی در ترکیب قرار می‌گیرند.

سراج گفت: کسب سه امتیاز این دیدار هدف اصلی تیم است و با توجه به کیفیت خوب بازیکنان کسب آن دور از دسترس نیست هر چند حریف نیز برای پیروزی به آبادان می‌آید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد دوشنبه هفته جاری و از هفته هفتم این رقابت‌ها میزبان استقلال تهران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا