پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان

عباس صفدری در گفت وگو با شهر پنج افزود: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، از تاریخ ۱۳ آذرماه دانشجو می پذیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان در ادامه بیان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته های «تربیت مربی پیش دبستانی»، «فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه های گسترده»، «نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتر»، «مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده»،«حقوق- حقوق ثبتی» و « تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان» پذیرش دانشجو خواهد داشت.

صفدری همچنین در خصوص جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان در رشته های «تربیت مربی پیش دبستانی»، «مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات»، «مددکاری اجتماعی- خانواده» و «خدمات حقوقی امور قضایی» برای نیمسال بهمن ۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد.

وی «مناسب بودن شهریه تحصیلی، نسبت به سایر دانشگاه های غیر دولتی»، «پذیرش دانشجو بدون کنکور، و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و دارا بودن معدل بالای ۱۲»، « عدم لحاظ کردن نوع رشته دیپلم و یا فوق دیپلم، برای پذیرش در رشته و مقطع جدید تحصیلی» را از مزایای تحصیل در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان در همین رابطه ادامه داد: «پرداخت وام قرض الحسنه صندوق رفاه دانشجویان، که بخش اعظم شهریه تحصیلی را در بر می گیرد؛ باز پرداخت اقساط نیز پس از فراغت از تحصیل می باشد»، « همچنین معرفی دانشجویان جدید الورود متقاضی دریافت وام قرض الحسنه (پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با بانک مهر ایران) به مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت شهریه»، «برگزاری اکثر کلاس ها در ساعات غیر اداری به لحاظ رعایت حال کارکنان ادارات» و « امکان تقسیط شهریه در طول نیمسال تحصیلی» از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی است.

صفدری گفت: پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته رشته تربیت مربی پیش دبستانی، بدلیل شرایط کاری و حرفه ای و آموزش در مقطع پیش دبستانی، صرفا از بین خواهران انجام می شود و تدریس در این رشته نیز معمولا بر عهده مدرسان خانم است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که ماهیت مراکز علمی کاربردی، آموزش نظری توأم با کسب مهارت و آشنایی با محیط کار و مشاغل مرتبط است، تمام خواسته و همت ما بر این است تا با بهره گیری از مدرسان مجرب و فعال نمودن روحیه خود باوری در دانشجویان خصوصا دانشجویان مستعد، آمادگی آنها را برای ورود به عرصه های مهارتی فراهم کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان با همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا کاردانی، شناسنامه، کارت ملی، عکس، با مراجعه به مرکزآموزشی نسبت به ثبت نام خود در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا