۱۱۵ هزار انواع لوازم الکتریکی دپو شده در زاهدان کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه شهر پنج از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی لوازم برقی و الکتریکی در یک انبار واقع در یکی از نقاط شهر زاهدان بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل ۱۱۵ هزار عدد انواع لوازم و محصولات برقی و الکتریکی احتکار شده شامل؛ انواع کابل و سیم برق ساختمانی، لامپ‌های الی ای دی، مهتابی و لوازم روشنایی، کلید و پریز، انواع آیفون تصویری و بخاری برقی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی با بین اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا