افتخارات فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان به ایرانیان خوب معرفی نشده است

به گزارش شهر پنج – حسین مدرسی خیابانی شامگاه جمعه در نشست هماهنگی امور اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران فرهنگی و اطلاع رسانی استان برگزار شد افزود: متاسفانه تصویر غیرواقعی از استان نشان داده شده و از طرفی ما به عنوان متولیان و مسوولان امر هم نتوانستیم ظرفیت‌های اقتصادی، مشاهیر و افتخارات فرهنگ و هنر استان را به ایرانیان معرفی کنیم.

استاندار با برشمردن ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری، مشاهیر، ورزشکاران و نام آوران سیستان و بلوچستان گفت: سواحل بکر و دیدنی مکران، آثار تاریخی و فرهنگی، مشاهیر، ورزشکاران، ظرفیت‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی و شیلات استان می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی بیش از گذشته فعالیت کنند و رسالت مهم اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

وی افزود: همه‌ی ظرفیت‌های استان بویژه بخش گردشگری و اقتصادی برای کشور ناشناخته مانده که باید اطلاع رسانی شود زیرا این امر رکن اساسی توسعه است.

استاندار در ادامه گفت: اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت‌های استان به گونه‌ای باشد که ضمن آشنایی مردم با چهره واقعی کانون توجه سرمایه‌گذاران، گردشگران، هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و تصمیم‌گیران کشور واقع شود.

وی با بیان اقدامات موفق انجام شده پیرامون اشتغالزایی بانوان و ایجاد مکان‌هایی برای معرفی و عرضه توانمندی‌های بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: این دستاوردها و اقدامات برای آشنایی بیشتر مردم باید اطلاع رسانی شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: مسوولان متولی اماکن پر رفت و آمد سیستان و بلوچستان از جمله فرودگاه ها، شهرداری‌ها، صدا و سیما و رسانه‌ها با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی، بیلبوردها و امکانات فضای داخل شهرها؛ توانمندی‌ها، ظرفیت های سرمایه گذاری، مشاهیر و چهره های ماندگار استان را به مردم معرفی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا