صدور یک میلیون صورتحساب برق با تخفیف 100 درصدی در سیستان و بلوچستان

بهمن محجوبی اصیل در گفت گو با شهر پنج – اظهار کرد: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود 732 هزار در حوزه برق روستایی و حدود 497 هزار در حوزه برق شهری است.

وی با بیان اینکه در طرح «برق امید» مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند اظهار داشت: از مجموع صورتحساب برق صادر شده تاکنون، 2 میلیون و 525 هزار صورتحساب در دسته مشترکین خوش مصرف و 2 میلیون و 618 هزار صورتحساب در دسته مشترکین پر مصرف بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش ‌از 880 هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۸۴ درصد مشترکان این استان در حوزه خانگی و تجاری، سه درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی، سه دهم درصد صنعتی و 12 درصد سایر موارد هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر میزان مصرف برق، اقلیم هم در محاسبه قبوض برق تاثیر گذار است افزود: بر این اساس شهرستان های هر استان‌ به مناطق عادی و مناطق گرمسیری یک، دو، سه و چهار تقسیم می شوند.

محجوبی گفت: الگوی مصرف برای تخفیف صد درصدی صورتحساب برق در مناطق عادی این استان 80 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری یک، 400 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری سه، 200 کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری چهار 150 کیلووات ساعت در ماه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا