پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان

عباس صفدری در گفت وگو با شهر پنج افزود: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی، در رشته های «تربیت مربی پیش دبستانی»، «مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات»، «مددکاری اجتماعی- خانواده» و «خدمات حقوقی امور قضایی» برای نیمسال بهمن ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: در این نیمسال، رشته تمدیدی «خدمات حقوقی امور قضایی» علاوه بر رشته های مهرماه، در بهمن پذیرش می شود که امیدواریم مورد استقبال علاقمندان به این رشته قرار گیرد.

وی «مناسب بودن شهریه تحصیلی، نسبت به سایر دانشگاه های غیر دولتی» و « اعطای وام قرض الحسنه (پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با بانک مهر ایران) به مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت شهریه برای دانشجویان جدیدالورود» و «امکان تقسیط شهریه در طول نیمسال تحصیلی و استفاده از وام قرض‌الحسنه صندوق رفاه دانشجویان را برای دیگر ورودی ها» از دیگر مزایای فرآیند پرداخت شهریه در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیان نمود.

صفدری گفت: پذیرش دانشجو در رشته «تربیت مربی پیش دبستانی»، بدلیل شرایط کاری و حرفه ای و آموزش در مقطع پیش دبستانی، صرفا از بین خواهران انجام می شود و تدریس در این رشته نیز معمولا بر عهده مدرسان خانم است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که ماهیت مراکز علمی کاربردی، آموزش نظری توأم با کسب مهارت و آشنایی با محیط کار و مشاغل مرتبط است، تمام خواسته و همت ما بر این است تا با بهره گیری از مدرسان مجرب و فعال نمودن روحیه خود باوری در دانشجویان خصوصا دانشجویان مستعد، آمادگی آنها را برای ورود به عرصه های مهارتی فراهم کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، و اعلام نتایج بایست با همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی قبلی، شناسنامه، کارت ملی، عکس و کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان) با مراجعه به مرکزآموزشی نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا