گزارشی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله خانوک کرمان نداشتیم

دکتر محمد صابری رییس اورژانس کرمان در گفت و گو با شهر پنج ، درباره میزان خسارت جانی این زلزله اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش و تماسی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در این زلزله نداشتیم.

وی در ادامه از اعزام چهار تیم فوریت های پزشکی جهت ارزیابی به منطقه خبر داد و گفت: به بیمارستانها، تیم های فوریت های پزشکی و مراکز جامع سلامت مناطق تحت تاثیر زمین لرزه آماده باش داده شده است.

به گزارش ایسنا، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر شامگاه ۲۰ آذرماه حوالی خانوک از توابع شهرستان زرند را لرزاند. این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده که در شهرهای راور و کرمان نیز احساس شده است.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زلزله ۴.۶ ریشتری در حوالی خانوک گفته بود: به شهرستان‌های شمالی استان آماده‌باش کامل داده شده است. تا این لحظه سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده اعزام شده اند و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی نداشتیم.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در ساعت ۲۲ و ۲۶ دقیقه، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر حوالی شهر خانوک از توابع استان کرمان را لرزاند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا