آزادی ۱۸۵ محکوم مالی زندان های گلستان/ افزایش ۴ برابری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران در سالهای اخیر کمکهای قابل توجهی برای آزادسازی زندانیان انجام داده اند، اظهار کرد: این کمک ها در یک سال اخیر چهار برابر بیشتر از سال قبل بوده که نشان از اهتمام جدی عزیزان به موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند.

وی از آزادسازی ۱۸۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان با کمک خیرین و کمک های مردمی خبر داد و افزود: بدهی این افراد ۶۱ میلیارد تومان بود که شاکیان، بزرگوارانه ۵۳ درصد این مبلغ یعنی ۳۲ میلیارد تومان را با پادرمیانی مددکاران و شورای حل اختلاف، بخشیده اند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: بقیه این بدهی هم با کمک خیرین، ستاد دیه و بخشی هم توسط خود مددجویان از طریق دریافت وام تامین شد.

آسیابی با تاکید بر اینکه مددجویان آزاد شده، محکومین مالی ، مهریه و جرایم غیرعمد هستند، ادامه داد: هم اکنون ۱۱۵ محکوم مالی دیگر در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی از بیشتر شدن کمک های مردم برای آزادی زندانیان با وجود مشکلات اقتصادی خبر داد و افزود: امسال مردم استان و خیران هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده اند.

وی تاکید کرد: پارسال هم ۲۷۰ نفر از محکومان مالی با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان‌های گلستان آزاد شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا