انهدام باند سوداگران مرگ با ۲۱۰ کیلوگرم تریاک

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همکاری مشترک ماموران مواد مخدر خراسان رضوی مبنی برحمل مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از استان‌های جنوب شرقی به سمت پایتخت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه اعضای یک باند سوداگر مرگ را پس از شناسایی به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش قرار داده و خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در ورودی خرم‌آباد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: با دستگیری ۲ نفر اعضای این باند، در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب این خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی استان، خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و تیبا که محموله را اسکورت می‌کردند نیز توقیف و ۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

الهی در پایان، با اشاره به اینکه ۷ نفر اعضای باند همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، گفت: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با ماموران انتظامی در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا