چه بر سر سجام آمد!؟

در آذرماه سال جاری، تعداد ۶۰ هزار و۲۶ ثبت نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۷۹ هزار و ۱۳۸ مورد بوده است. آماری که از کاهش میزان ثبت نام و احراز هویت نسبت به آبان ماه حکایت دارد. چرا که در آبان ماه ۷۹ هزار و ۱۳۸ نفر در سامانه سجام ثبت نام و ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ نفر نیز احراز هویت شدند.

بر این اساس میزان ثبت نامی ها در آذرماه نسبت به آبان ماه ۲۴.۱۵ درصد و میزان احراز هویت شده ها نیز در آذرماه نسبت به آبان ماه، ۲۱.۹۴ درصد کاهش داشته است.

چه بر سر سجام آمد!؟

مردم پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و کردستان با ۱۴۵۰۱، ۴۷۳۱، ۳۲۹۲، ۳۲۴۳ و ۲۷۱۱ ثبت نام در صدر استان‌های سجامی شده قرار گرفته‌اند در حالی که انتهای این لیست از پنج استان خراسان جنوبی با ۳۲۳، ایلام با ۳۸۱، چهارمحال و بختیاری با ۳۸۸، بوشهر با ۴۱۳ و اردبیل با ۴۱۷ ثبت نام تشکیل شده است.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیکی کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا