انعقاد تفاهم نامه ورزشی ایران و پاکستان

به گزارش شهر پنج- مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این جلسه در خصوص برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و همچنین تبادل دانش و تخصص مربیان، ورزشکاران و داوران دو کشور جهت ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه ورزش دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

ادهم کرد، همچنین بیان کرد: برگزاری جام صلح و دوستی در رشته های صاحب سبک در دو کشور از قبیل کبدی، دوومیدانی، بوکس، بدمینتون، اسکواش و کریکت بصورت رفت و برگشت به میزبانی شهرستانهای پاکستان و جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت امور خارجه، در تاریخ مهرماه 1401 بمناسبت هفته وحدت استارت میزبانی های ورزشی در دو کشور آغاز خواهد شد که علاوه بر استحکام روابط دیپلماسی در حوزه ورزش نیز گام های موثری برداشته خواهد شد.

سرکنسولگری پاکستان، مستقر در زاهدان نیز در خصوص این نشست گفت: با رصد فعالیت های حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان شاهد عملکرد قابل تحسین در حوزه های مختلف بویژه قهرمانی این استان هستیم.

دکتر عبدالجبار در ادامه افزود: پیروی تفاهم نامه ورزشی فی مابین دو کشور در رشته های مستعد و تاثیر گذار جام صلح و دوستی در ایران و جام استقلال پاکستان در شهرهای چابهار، ایرانشهر، زاهدان و زابل در ایران و شهرهای گوادر، کویته، پنجگور و تربیت در کشور پاکستان میزبان این رقابت ها خواهند بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با نهادی مرتبط و ذیربط این میزبانی ها در مهرماه بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار غلامی نماینده وزارت امور خارجه ایران در زاهدان، روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، روسای هیات های ورزشی استان نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا