پیش بینی چهار مکان اسکان اضطراری برای سیل‌زدگان در چابهار

و به نقل فرمانداری، کورش محمدی افزود: دستگاه‌های اجرایی به همراه نیروی‌های امدادی و تجهیزات و ماشین آلات همچنان در حال آماده باش و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار مرتب از مکانهای آسیب دیده از سیل و اسکان خسارت دیدگان ناشی از سیل بازدید و اوضاع را تحت کنترل دارند تا کمترین مشکلات و نارضایتی را داشته و رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی از فعالیت‌های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری و امداد رسانی، بازدید و ارزیابی منازل آسیب دیده از بارندگی و توزیع اقلام امدادی بین خانواده‌های متاثر از بارندگی توسط جمعیت هلال احمر در روستای کمب قدردانی و خاطرنشان کرد: حاشیه نشینان چابهار به دلیل زندگی در کپرها نیاز شدید به خدمات رسانی دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: با توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۱۳ اداره کل هواشناسی استان و تشدید و تقویت سامانه بارشی و بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، کلیه مدارس در سه مقطع (ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم) شهرستان چابهار امروز شنبه تعطیل و آموزش و امتحانات دانش آموزان، بصورت مجازی در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا