بورس و یک هفته خونین دیگر!

به گزارش شهرپنج ، بورس هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد. به طوریکه شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۴۱۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۶۳۰ واحد سقوط کرد و در رقم ۳۶۳ هزار و ۴۶۹ واحد ایستاد. در روز شنبه شاخص کل فرابورس هم با ۱۷۱ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد.

هر چند روند نزولی بورس در روز شنبه تبدیل به روند نوسانی در روز یکشنبه و صعود آن شد اما این صعود کاملا بی جان بود. به طوریکه شاخص کل بورس در این روز تنها ۲۲۳ واحد افزایش یافت و در رقم یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۵۲ واحد افزایش رقم ۳۶۳ هزار و ۵۲۱ واحد را ثبت کرد. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با دو واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۶۶۰ واحد ایستاد.

روند نزولی بازار سرمایه در روز دوشنبه از سر گرفته شد و شاخص کل بورس با ۲۹۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۷۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس هم ۶۵ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحد رسید.

روز سه شنبه هم جز سقوط برای بازار سرمایه چیزی نداشت و شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۲۵۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ٣٢٦٣ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۵۹ هزار و ۹۸۲ واحد رسید. شاخص کل فرابورس هم با ۱۶۳ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۴۳۱ واحد ایستاد.

در نهایت بازار سرمایه هفته را پرنوسان به پایان برد؛ به طوری که شاخص بورس در طول معاملات روز چهارشنبه صعود و نزول‌های شدیدی را تجربه کرد. شاخص کل بورس در این روز با ۳۰۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۵۱۱ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۵۹ هزار و ۴۷۱ واحد رسید. شاخص کل فرابورس با ۲۷ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۴۰۳ واحد را ثبت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا