بازیکن ایرانی والیبال پورتو: تیم‌های بزرگ جهان حجاب دختران ایرانی را پذیرفته‌اند

«زهرا مغانی»با اشاره به حضور خود در لیگ پرتغال اظهار داشت: خوشحالم در سن کم توانستم با تلاش و پشتکار جواز حضور در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی را کسب کنم. تیم پورتو در پرتغال تیم شناخته شده و قهرمان این کشور است و در اروپا هم بازی می‌کند.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم بتوانم در کنار استعدادهای این باشگاه تجربه طلایی را کسب کنم. این یک فرصت ویژه است و برای استفاده از آن تمرکز خود را بر روی پیشرفت در این باشگاه خواهم گذاشت و به طور قطع حاصل تلاشم در پرتغال به حضورم در تیم ملی کمک می‌کند.

مغانی گفت:‌ پورتو باشگاهی بزرگ و دارای ساختار حرفه‌ای است.

وی در تشریح چگونگی پیوستن خود در لیگ پرتغال گفت: مدیر برنامه من تلاش زیادی برای این حضور انجام داد، او در پرتغال هم فعالیت دارد. استعدادیاب‌های باشگاه پورتو نیز بازی‌هایم را آنالیز کرده و در نهایت برای تیم‌های پایه این باشگاه انتخاب شدم. در این باشگاه سمیرا ایمانی مربی توانمند والیبال زنان ایران نیز حضور دارد و این به پیشرفت من کمک خواهد کرد زیرا می‌توانم از مشورت و راهنمایی‌ او کمک بگیرم.

پدیده والیبال زنان ایران با اشاره به اینکه او نماینده دختران جوان کشورمان در اروپا است افزود: در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد که در والیبال زنان توانمند هستند. تعداد لژیونرهای والیبال زنان ایران در اروپا افزایش پیدا کرده و این نشان می‌دهد که والیبال ما در مسیر درستی قرار دارد.

مغانی گفت:‌ من و سایر لژیونرها با حفظ حجاب اسلامی نماینده دختران ایران هستیم. در گذشته برخی تیم‌ها با حجاب اسلامی مشکل داشتند اما اکنون آن را پذیرفته‌اند. این نشان می‌دهد که حضور دختران ایرانی با حجاب اسلامی در ترکیب تیم‌های بزرگ موفقیت‌آمیز بوده و تیم‌های اروپایی نیز شرایط ما را پذیرفتند.

وی که اکنون در سن ۱۸ سالگی قرار دارد در خصوص آرزوهایش گفت:‌ سقف آرزوی هر ورزشکاری حضور در تیم ملی و تلاش برای سربلندی کشور است. من نیز تمام تلاش خود را معطوف به کسب تجربه خواهم کرد و امیدوارم روند توسعه والیبال زنان ایران ادامه داشته باشد و با برنامه‌های فدراسیون تسریع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا