حضور پررنگ بانک سپه در توسعه استان هرمزگان

مدیرعامل بانک سپه از نقش راهبردی و هدفمند این بانک در کمک به توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و حل مشکلات مردم خبر داد.

به گزارش اخبارنوین به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت‌اله ابراهیمی در سفر یک‌روزه خود به استان پهناور هرمزگان ضمن بازدید از شعب این بانک در نقاط دوردست استان با مدیران چند واحد تولیدی- صنعتی مهم و راهبردی پیرامون راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک سپه در بازدید از مجموعه آب‌شیرین‌کن بندرعباس به‌ضرورت مشارکت نظام بانکی کشور در حل چالش‌های راهبردی استان‌ها اظهار داشت: بانک سپه به‌منظور تأمین آب شرب شهرها و روستاهای و واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در استان‌های کرمان، هرمزگان و یزد اولین گام عملی را با موفقیت برداشته است.

وی افزود: بانک سپه آماده است تجربه‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود در زمینه انتقال و شیرین سازی آب از خلیج‌فارس به فلات مرکزی را در اختیار علاقه‌مندان برای حضور در این عرصه قرار دهد.

دکتر ابراهیمی همچنین طی بازدید از کارخانه سیمان هرمزگان که با سرمایه این بانک راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: حضور بانک سپه در صنایع مادر نظیر کارخانه سیمان در این استان مرزی صرفاً با هدف کمک به توسعه عمرانی و اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک سپه همچنین به موقعیت ویژه استان هرمزگان در حوزه تجارت و بازرگانی اشاره کرد و گفت: بانک سپه آمادگی دارد برای استفاده حداکثری از این ظرفیت به فعالان مختلف حوزه تجارت خدمات ویژه عرضه کند.

وی در بازدید از مدرسه نوسازی شده شهرستان خمیر که با حمایت بانک سپه انجام پذیرفته است ،تأکید کرد: بانک سپه با احداث دو مدرسه در بندر جاسک و راه‌اندازی یک‌ خانه بهداشت در چند سال اخیر گام مهمی در کمک به بخش آموزش و بهداشت استان برداشته است و به فضل الهی این کمک ها همچنان ادامه دارد.

دکتر ابراهیمی در جمع روسای شعب شهر بندرعباس نیز از تمام کارکنان بانک سپه در استان هرمزگان خواست با انسجام و همدلی از ظرفیت‌های بانک در تجهیز منابع برای استفاده از رونق تولید و اشتغال‌زایی استان تلاش مضاعف داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا