لزوم ممانعت از سوءاستفاده و افزایش غیرقانونی قیمت‌ها

به گزارش شهر پنج- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار موسی عباس‌زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: بخشی از کار تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات و قضاوت و بخش دیگر نظارت است که این امر با توجه به شرایط اقتصادی کنونی دارای اهمیت است.

امام جمعه زاهدان افزود: در برخی موارد مربوط به فسادهای کلان، زمینه ایجاد لغزش و دریافت رشوه وجود دارد که در این خصوص باید جنبه نفسانی نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی تقویت شود.

آیت‌الله محامی بیان داشت: سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به نوع رسالت خود نیازمند نیروهای متعهد، مومن، متخصص و آشنا به پیچ و خم کار است تا در روند انجام کار گمراه نشده و موفق عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و سوء استفاده عده‌ای از این شرایط، انتظار از مجموعه تعزیرات عملکرد قوی است اما طبق گزارش بیان شده متاسفانه این مجموعه درگیر مشکلاتی از جمله کمبود نیرو و عدم وجود شعب و ساختار در بسیاری از شهرستان‌هاست.

وی گفت: به‌کارگیری نیروها باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد و به این نکته توجه شود که بین نیروی بومی و غیربومی هم طراز، نیروی بومی دارای اولویت است و با توجه به ماندگاری در استان باید ترجیح داده شود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان خواستار ایجاد شعب در سایر شهرستان‌های استان و تقویت شعب موجود شد و عنوان داشت: باید برای کارآمدسازی سازمان تعزیرات و تقویت نقش کنترلی تلاش شود تا از سوء استفاده و افزایش نرخ قیمت‌ها توسط سودجویان ممانعت به عمل آید زیرا در غیر این صورت مردم دچار مشکل و آسیب خواهند شد.

همچنین موسی عباس زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: کمبود نیرو و عدم وجود شعب در بسیاری از شهرستان‌های استان از جمله مهمترین مشکلات و نیازهای سازمان تعزیرات حکومتی استان است.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۴ هزار پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که بیش از ۹۸ درصد این پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا