عاملان قتل زوج میانسال زاهدانی دستگیر شدند

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پنج اظهارداشت: ساعت ۲۲:۲۰ بیست و ششم دی ماه سالجاری در پی قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زیبا شهر زاهدان توسط فردی ناشناس، با توجه به حساسیت موضوع تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان از همان لحظه اولیه اعلام قتل مأمور رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری سریع عامل این جنایت شدند.

وی افزود: با تلاش بی وقفه و اشرافیت پلیس متهم که یکی از اعضای خانواده مقتولان بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: صبحگاه امروز نیز ضارب اصلی مسلح که در قبال دریافت وجهی، برای ارتکاب این جنایت اجیر شده بود نیز در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش در شهرستان میرجاوه دستگیر شد.
وی با اشاره به کشف خودروی پژو پارس مسروقه از منزل مقتولان در بازرسی از مخفیگاه این فرد جانی تصریح کرد: متهمان در اختیار مقام قضائی هستند و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان؛ ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه با اجساد مردی ۵۷ ساله و همسر ۵۱ ساله‌اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورت مشهود بود رو به رو و در بررسی‌ها مشخص شد عروس آن‌ها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

وی تصریح کرد: در تحقیقات از دیگر ساکنان منزل (یک پسر و سه دختر مقتولان) مشخص شد که فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، پس از ورود به داخل منزل با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت زیورآلات ساکنان را داشته با داد و فریاد اهالی به سمت آن‌ها شلیک و پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح ساختن عروسشان سوئیچ خودروی پژو پارس آن‌ها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط متواری می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا