مراقب تست‌های کرونا در ایران باشید!

تیم ملی فوتبال امارات در یکی از بازی های حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سه شنبه به مصاف ایران خواهد رفت. دکتر سامی یوسف که در یک برنامه تلویزیونی اماراتی شرکت کرده بود،‌ توصیه‌هاییی به کادر اداری این کشور قبل از بازی حساس با ایران داشت.

او گفت: طبق قوانین فیفا کشور میزبان باید تست های کرونا را با نظارت ناظر بازی انجام دهد. ما باید نسبت به تست‌های کرونا در ایران بسیار هوشیار باشیم چرا که تیم ملی عراق به این خاطر دچار سردرگمی شد به طوری که ایران اسامی کرونای عراق را در ساعت های پایانی شب اعلام کرد و حتی ابتدا نام بازیکنان مبتلا را اعلام نکرد و تنها اعلام شد که آنها بازیکنان مبتلا به کرونا دارند که این باعث سردرگمی در کاروان عراق شد. عراقی‌ها به این خاطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شکایت کردند. کادر اداری امارات باید در این زمینه بسیار هوشیار باشد.

این پزشک اماراتی درباره شکایت فدراسیون فوتبال عراق از ایران گفت: طبق قانون فیفا، کشور میزبان باید تست های کرونا را انجام دهد. عراقی ها در نامه خود گفته اند که بازیکنان آنها هیچ نشانه‌ای دال بر ابتلای به کرونا از جمله تب را نداشته‌اند با این حال پاسخ فیفا این است که آنها مسئولیتی در این زمینه ندارند و این کشور میزبان است که مسئولیت انجام تست ها را دارد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا