محدودیت‌های کرونایی نباید عمومی و سراسری باشد/ شیوه نامه‌های بهداشتی در اجتماعات به ویژه در اماکن زیارتی با دقت رعایت شود/ می‌توان تعریف جدیدی از شهر‌های قرمز ارائه داد

رییسی در مورد نوع اعمال محدودیت‌ها در شرایط قرمز کرونایی گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود، باید مسئولین استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد.رییس جمهور ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم‌ را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولین بهداشتی باید با جدیت نظارت کنند تا در اجتماعات بویژه در اماکن زیارتی، شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع سویه اومیکرون و شرایط متفاوت و خاصی که نسبت به سویه‌های قبلی دارد، می‌توان تعریف جدیدی برای شهر‌های قرمز ارائه داد و البته تا زمانی که این تعریف انجام نشده، همچنان مقررات قبلی برای شهر‌های قرمز موضوعیت دارد.

رییسی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در حمل‌و‌نقل شهری بویژه در مترو گفت: حمل‌و‌نقل عمومی از زمینه‌های ابتلای مردم به بیماری کروناست، لذا ضرورت دارد مسئولین، دقت و نظارت دقیق‌تری در این زمینه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با عرض تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز اظهار داشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد، اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می‌اندازند، یک ضرورت بوده و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.

رییس جمهور تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا