دستگیری یکی از ضاربان قهرمان سابق کشتی آسیا

کی از افرادی که در کمپ ترک اعتیاد محسن قاسمی، قهرمان سابق کشتی آسیا را مورد ضرب و جرح قرار داده و باعث مرگش شده بود، سرانجام دستگیر شد.

۲ سال پیش بود که محسن قاسمی از سوی خانواده‌اش به کمپ ترک اعتیادی در بروجرد منتقل شد تا اعتیادش را ترک کند و به زندگی عادی بازگردد، اما او در این مرکز به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت. ضربات سنگینی که به سر محسن وارد شده بود و نرسیدن اکسیژن و مراجعه دیرهنگام به بیمارستان باعث آسیب مغزی شدید این جوان شد.
محسن قاسمی چندین ماه در بیمارستان تحت درمان بود، اما با توجه به ناامیدی پزشکان از درمانش، به منزل منتقل شد و در این مدت خانواده به خوبی از قهرمان سابق کشتی آسیا پرستاری می‌کردند. در نهایت روز ۲۳دی ماه در پی تشنج‌های فراوان و پیاپی، قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران در ۳۱سالگی درگذشت.
در این مدت خانواده قاسمی به‌شدت پیگیر برخورد قضایی با عاملان ماجرا بودند. تا اینکه چند روز قبل یکی از ضاربان محسن دستگیر شد. مرتضی قاسمی، برادر محسن، در این‌باره به تسنیم گفت: آنها چند نفر بودند که در این قتل دست داشتند. فردی که دستگیر شده و سابقه کیفری هم دارد، همان کسی است که دهان محسن را بسته و پا روی سرش گذشته و با چوب او را کتک زده است. نقش این فرد در مرگ محسن بیشتر از سایر نفرات بوده است.
وی ادامه داد: این ضاربان که با مرگ محسن حالا قاتل هستند، در این ۲ سال باید دستگیر می‌شدند چون محسن مرگ مغزی شده بود. به هرشکل با خواست خدا، همت قوه قضاییه و دادستان جدید بروجرد این اقدامات انجام شد و از همه آنها تشکر می‌کنم که قاتل محسن دستگیر شده و ان‌شاءالله سایر نفرات هم دستگیر شده و به سزای عمل‌شان برسند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا