تمجید روزنامه ایتالیایی از مهدی طارمی / لژیونر ایرانی، ماتادور جدید پرتغالی‌ها

این روزنامه معتبر ایتالیایی در تیتر خود نوشت: حواستان به طارمی باشد. پورتو روی «ماتادور جدید» خود حساب باز کرده است.

کوریره دلا اسپورت در ادامه طارمی را به «ماتادور جدید» پرتغالی‌ها لقب داد. او مورد تمجید هواداران پورتو و رسانه‌های پرتغال قرار گرفته و پس از یک مدت گل نزدن، به روزهای خوبش بازگشته است. در بازی مقابل اسپورتینگ یعنی بازی آخر پورتو او توانست گلزنی کند تا در ۶ بازی اخیر ۵ گل به ثمر رساند.

روزنامه ایتالیایی نوشت: او در ایران نیز عالی کار کرده و توانست برای تیم ملی کشورش گلزنی کند و این تیم را به جام جهانی بفرستد. گل او مقابل عراق در تهران بسیار حساس بود. قطعا کونسیسائو روی او حساب باز خواهد کرد. او گلزن است و می‌تواند به لاتزیو ضربه مهلکی بزند. به همین خاطر ایتالیایی‌ها باید مراقب او باشند.

این روزنامه در عبارتی جالب نوشت: طارمی از آن دسته از بازیکنان نیست که مورد تشویق و تعریف قرار گیرد ولی امسال او ثابت کرده که می‌تواند عملکرد خود را در سطحی بالا حفظ کند. او آمادگی بدنی بالایی دارد، سریع است و حس گلزنی خوبی دارد.

کوریره دلا اسپورت نوشت: در پرتغال همه نگاهشان به ستاره ایرانی دوخته شده است. او گل زیاد زده و پاس‌گل‌های زیادی نیز ساخته و مهره اصلی کونسیسائو است. او مهره خطرناک و اصلی پورتو خواهد بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا