ایلان ماسک شخصیت برتر سال مجله تایم: دوج کوین برای انجام تراکنش‌ها مناسب‌تر از بیت کوین است

ایلان ماسک در مصاحبه با نشریه تایم (Time) گفت:

دوج کوین برای انجام تراکنش‌ها مناسب‌تر از بیت کوین است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از U.today، ایلان ماسک در مصاحبه خود بیان کرده است:

حجم تراکنش‌های بیت کوین بسیار کم و هزینه هر تراکنش نیز زیاد است. بیت کوین در سطح پایه خود برای ذخیره ارزش مناسب است، اما اساسا برای انجام تراکنش‌ها ارز مناسبی نیست.

وی اذعان داشت که دوج کوین اندکی تورمی است، اما درصد تورم این میم کوین با گذشت زمان کاهش می‌یابد. وی گفت:

این موضوع، مردم را به خرج کردن دوج کوین به جای استفاده به عنوان ذخیره ارزش تشویق می‌کند.نشریه تایم، ایلان ماسک را به عنوان شخصیت برتر سال انتخاب کرده است و از این لحاظ به مارک زاکربرگ موسس فیسبوک و جف بزوس موسس آمازون پیوسته است.عکس ایلان ماسک به عنوان کاور اصلی نشریه تایم قرار گرفته است. وی توانسته است فقط با یک توییت در اوایل سال ۲۰۲۱ باعث رشد سریع جنون میم کوین‌ها شود. وی هم‌چنین به دوج کوین کمک کرده است تا به یکی از ارزشمندترین رمزارزهای بازار تبدیل شود.

وی با خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین از طریق شرکت تسلا و پذیرش آن به عنوان روش پرداخت هزینه خرید خودروهای این شرکت باعث افزایش قیمت چشمگیر این رمزارز شد. سپس در ماه می با کنار گذاشتن بیت کوین به عنوان روش پرداخت، به کاهش قیمت این رمزارز منجر شد.

اوایل سال جاری، تسلا به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل شد و ثروت خالص ایلان ماسک از ۳۰۰ میلیارد دلار عبور کرد و جایگاه او را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان تثبیت کرد.هرچند سال ۲۰۲۱ برای شرکت تسلا سال بحث‌برانگیزی بود. تسلا در سال ۲۰۲۱ اتفاقات مختلفی از جمله تصادفات مرگبار که باعث شد مردم به فناوری تسلا شک کنند را پشت‌سر گذاشته است. ماسک در مصاحبه اخیر خود گفته است که تسلا کارهای زیادی در خصوص سیستم رانندگی خودکار باید انجام دهد.

شرکت SpaceX در بحبوحه «رقابت فضایی» ایلان ماسک با جف بزوس، در آستانه پرتاب بزرگترین موشک خود است.

این کارآفرین هم‌چنین به بیان نظرات سیاسی خود پرداخته و جو بایدن رییس جمهور آمریکا و افراد برجسته و مهم حزب دموکرات نظیر سناتور برنی ساندرز را هدف قرار داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا