یک راه حل ساده برای حذف بدافزار از گوشی

فرادی که به‌طور مکرر از اینترنت استفاده می‌کنند، امکان دارد که با بدافزار روبرو شوند. تلفن هوشمند افراد دارای اطلاعات خصوصی است که آن را به هدف اصلی برای اپراتورهای مخرب تبدیل می‌کند.

نرم‌افزارهای مخرب گاهی‌اوقات در گوشی فرد نفوذ می‌کند و مقابله با آن کار دشواریست. خوشبختانه، یافتن و حذف بدافزار در گوشی‌های اندروید امکان‌پذیر است. یکی از راه‌های مقابله با آن نصب برنامه‌های آنتی‌ویروس قوی است، زیرا با استفاده از آنتی‌ویروس‌های معمولی نمی‌توان این نرم‌افزارها را شناسایی و از بین برد. بدافزار نوع نرم‌افزار است که از روی عمد برای آسیب زدن به رایانه، سرور، کارخواه یا شبکه رایانه‌ای طراحی شده است.

بدافزار اصطلاحی فراگیر برای نرم‌افزار مخرب است. بدافزار برای آسیب به سرور، رایانه، شبکه یا تلفن ساخته شده است. اپلیکیشن «Malwarebytes Anti-Malware» می‌تواند نرم‌افزارهای مخرب را شناسایی و از بین می‌برد. اکثر دستگاه‌های تلفن همراه امکان دارد توسط بدافزار آلوده و ویروسی شوند. از این اپلیکیشن برای شناسایی سریع و خنثی کردن هرگونه تهدید استفاده می‌شود.

در واقع این اپلیکیشن از آلوده شدن سیستم‌عامل گوشی‌های اندروید در برابر نفوذ نرم‌افزارهای مخرب مانند نرم‌افزارهای جاسوسی جلوگیری می‌کند. برنامه‌های گوشی هوشمند با استفاده از این اپلیکیشن به صورت اتوماتیک اسکن می‌شود و برنامه‌هایی که امکان ردیابی گوشی هوشمند را نیز دارد، شناسایی کرده و از بین می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا