جهانبخش: لحظات خاصی را در آلکمار تجربه کردم

بال ایرانی تیم فوتبال فاینورد در آستانه بازی با تیم سابقش صحبت‌هایی در خصوص این دیدار خاص و وضعیتش در جمع سرخ و سفیدپوشان روتردام کرد.

علیرضا جهانبخش که سه فصل سابقه بازی در تیم AZ آلکمار را دارد، در آستانه دیدار بعدازظهر امروز (یکشنبه) فاینورد مقابل تیم پیشین خود در هفته بیست‌وچهارم اردویژه هلند، گفت: تقابل با AZ آلکمار به هر حال بازی خاصی است. این بازی نه‌تنها برای من، بلکه برای آرنه اسلات (سرمربی فاینورد) و دستیارانش یعنی مارینو پوسیچ و گاس تیل و پزشک تیم‌مان یعنی یوست فن‌در هوئک (همگی سابقه فعالیت در AZ آلکمار را داشته‌اند)، خاص خواهد بود.

وی افزود: به شخصه دوران واقعاً خوبی را در AZ آلکمار داشتم، در این تیم بود که بهترین گلزن لیگ لقب گرفتم و رابطه خوبی با تمامی افراد این باشگاه دارم. بی‌صبرانه منتظر دیدن چهره‌های آشنا هستم. من لحظات خاصی را در AZ آلکمار و ورزشگاه خانگی‌اش تجربه کردم، برای همین بازی در خانه این تیم همیشه برای من خاص است. حالا به عنوان بازیکن فاینورد و برای کسب بهترین نتیجه با تیم به آنجا می‌روم. ما در مسیر درستی هستیم و امیدواریم بتوانیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

جهانبخش که در سال 2018 از AZ آلکمار جدا و به برایتون در لیگ برتر انگلیس پیوست و پس از سه فصل حضور در این تیم در نهایت در تابستان اخیر به فاینورد ملحق شد، در این خصوص اظهار داشت: برای من خیلی خوب بود که باشگاه بزرگی همچون فاینورد نسبت به جذب من علاقه‌مند بود. با چند نفر در مورد شهر روتردام و باشگاه فاینورد و البته شخص آرنه اسلات صحبت کردم و سپس تصمیم گرفتم به فاینورد ملحق شوم. من همیشه با آرنه اسلات در تماس بودم و او در خصوص برنامه‌هایی که در فاینورد دارد با من صحبت می‌کرد که برنامه‌های او را دوست داشتم.

بال ایرانی فاینورد با اشاره به اینکه هنوز به فرم و شکل ایده‌آلش نرسیده است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تنها سعی می‌کنم آرامشش را حفظ کنم و کار اشتباهی نکنم. من تجربه کافی برای انجام این کار را دارم. با همین روند به کارم ادامه می‌دهم و می‌دانم که کیفیت لازم برای کمک به تیم را دارم. گاهی اوقات اوضاع آن‌طور که می‌خواهم پیش نمی‌رود اما مهم این است که ناامید نمی‌شوم و به کارم ادامه می‌دهم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: صادقانه باید بگویم، فشار بیرونی را احساس نمی‌کنم. من در خانه زیاد فوتبال نمی‌بینم و در شبکه‌های اجتماعی واکنش هواداران را دنبال نمی‌کنم. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، همه خوشحال می‌شوند اما وقتی همه چیز آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. آنها ناامیدانه واکنش نشان می‌دهند، به همین دلیل سعی می‌کنم واکنش هواداران به عملکردمان را دنبال نکنم.

جهانبخش 28 ساله این فصل در 30 بازی برای فاینورد به میدان رفته و آمار هشت گل‌زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا