کدام مجری برنده مهم‌ترین رقابت تلویزیون خواهد شد؟

همه ساله چند هفته مانده به آغاز تعطیلات نوروزی یک بار دیگر بحث داغ همیشگی تلویزیون داغ می‌شود که کدام مجری‌ها برنامه‌های تحویل سال را اجرا خواهند کرد؟ این پرسش که در اغلب مواقع به پاسخ‌های تکراری می‌رسد، امسال هم همان روند را دنبال کرده است.

چنان که بیست روز مانده به آغاز سال جدید مشخص شده که علی ضیا در شبکه یک، داریوش فرضیایی در شبکه دو، احسان علیخانی در شبکه سه و رامبد جوان در شبکه نسیم ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در لحظه تحویل سال جدید را اجرا خواهند کرد!

علی ضیا

علی ضیا که از نوروز ۱۴۰۰ برنامه‌ای روی آنتن نداشته، مجری برنامه تحویل سال شبکه اول سیما خواهد بود. این مجری که در کارنامه‌اش اجرای برنامه‌های اجتماعی تلویزیون پررنگ‌تر است، ظاهرا ساعاتی قبل از تحویل سال دوری یک ساله از مخاطبان را به پایان خواهد رساند تا یک بار دیگر شاهد حضور این مجری روی آنتن برنامه‌ای باشیم که به نظر می‌رسد جزو علایق خاص اوست و در این میان این علاقه‌مندی گاه موارد چالش‌برانگیزی چون دعوت از خواننده‌ای مثل مهراد جم را نیز موجب می‌شود!

ضیا که در غیبت یک ساله از تلویزیون بیکار نبوده و حتی این اواخر بعد از دو سال رویداد «انتخاب چهره مردمی» را هم دوباره کلید زده؛ تا امروز تنها فردی است که اجرایش به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال تلویزیون به طور رسمی اعلام شده است.

داریوش فرضیایی

اجرای برنامه تحویل سال شبکه دو را اما احتمالا داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ خودمان بر عهده خواهد داشت. چهره‌ای محبوب و به نوعی سلبریتی همواره دوست‌داشتنی کودکان که از معدود ستارگانی است که نه تنها سال به سال محبوبیتش بیشتر شده؛ که تجربیات متنوعی هم به دست آورده و همین هم امیدواری‌ها را نسبت به حضورش افزایش می‌دهد.

داریوش فرضیایی که بیش از بیست سال است به اجرا برای خردسالان و کودکان می‌پردازد، جدی‌ترین گزینه اجرای تحویل سال شبکه دو است که نامش به صورت غیررسمی مطرح شده و البته هنوز جزییاتی از کم و کیف حضورش برای این ویژه‌برنامه اعلام نشده است. این مجری که البته در نوروز ۹۶ هم مجری این ویژه‌برنامه بوده و البته در آن سال موفقیت چندانی نیز به دست نیاورده، چالش‌های زیادی برای موفقیت در اجرای تحویل سال ۱۴۰۱ دارد که اگر از پس آنها برآید، یکی از نقاط اوج کارنامه‌اش رقم خواهد خورد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی اما جدی‌ترین گزینه اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیماست که احتمالا همچون سال گذشته از یکی، دو شب مانده به نوروز برنامه‌اش را آغاز خواهد کرد و تا ساعات پایانی روز اول عید برنامه‌هایی را برای مخاطبانش تدارک خواهد دید. علیخانی که این روزها فصل سوم «عصر جدید» را نیز کلید زده است، در واقع نه تنها برای تحویل سال که در ایام نوروز هم یکی از رقبای جدی تاکشوهای تلویزیون خواهد بود.

او همواره یکی از برگ برنده‌هایش حضور چهره‌ها در برنامه‌هایش بوده؛ حالا باید دید علیخانی چقدر از همان فرمول امتحان پس‌داده همیشه استفاده خواهد کرد که پاسخ این پرسش میزان موفقیت او را در این چالش پیش‌بینی خواهد کرد!

رامبد جوان

در شبکه نسیم اما لحظات پیش از تحویل سال در اختیار رامبد جوان خواهد بود. مجری کارکشته‌ای که در هشتصد قسمت «خندوانه» نشان داده همواره به دنبال اعمال ایده‌های تازه است. ایده‌هایی مثل اجرای برنامه تحویل سال در قالب خندوانه که سال گذشته هم این اتفاق را شاهد بودیم. برنامه‌ای با یک قسمت ویژه که شامل انواع آیتم‌های مسابقه و بازی و خوانندگی همزمان با آخرین روز سال ۱۳۹۹ بود و بعید نیست امسال هم این اتفاق رخ دهد.

البته هنوز مشخص نیست رامبد جوان چه ایده‌ای برای تحویل سال و نوروز ۱۴۰۱ دارد. او که در دوران کرونا از برنامه‌سازی فاصله نگرفت، نوروز ۱۴۰۱ را به عنوان فرصتی می‌بیند تا نشان دهد می‌تواند یکی از تک‌خال‌های تلویزیون در هر شرایط و مناسبتی باشد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا