باز هم خودروهای داخلی باز هم باز نشدن ایربگ / سردار هادیانفر: خودرو دنا در تصادف تا موتور جمع شد ولی «ایربگ» آن باز نشد

به گزارش شهرپنج، سردار هادیان ‌فر در این باره گفت: البته تعداد خودروهای توقیف شده حدود ۱۶ هزار خودرو بود که به دلیل همراهی خانواده‌هایشان توقیف یک تا سه ساعت شدند، اما چهار هزار و ۶۰۰ خودرو توقیف کامل شده و تا اطلاع بعدی در توقیف می‌مانند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست که قوانین را رعایت کنند تا در تعطیلات نوروزی و حتی سال جدید شاهد کاهش تصادفات باشیم.

هادیان‌فر درباره کیفیت کیسه هوای خودروهای داخلی با اشاره به یک حادثه تصادف بین خودروی دناپلاس ۱۴۰۰ و لندکروز در محور رشت به تهران اظهار کرد: خودروی دناپلاس بر اثر این تصادف تا موتور جمع شده بود اما کیسه هوا باز نشده و این مساله یک بحث جدی است که در شورای عالی نیز رییس جمهوری تاکید داشت که بحث ایمنی را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است که سازمان‌ها و شرکت‌های خودروساز را دعوت کنیم و اشکالات خودروهایشان را به آنها تفهیم کنیم و صورت جلسه تنظیم شود و در راستای برطرف کردن آنها گام بردارند چرا که ما قوانین خوبی داریم اما نظارت‌ها خوب نیست و باید اشکالات درست شود و گرنه باید جلوی شماره‌گذاری را بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا