دوشنبه، اولین فهرست تیم ملی فوتبال اعلام می‌شود

به گزارش شهرپنج، حمید استیلی درباره مصدومیت بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت وحید امیری خوب است و در حال انجام فیزیوتراپی است.

وی ادامه داد: امیری به جام جهانی می رسد و مشکلی از این بابت نداریم، در مورد شجاع خلیل زاده هم روند درمان ادامه دارد و مسأله خاصی نیست. سامان قدوس و کاوه رضایی هم به تمرینات برگشتند و مشکلی ندارند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در مورد فهرست بازیکنان تیم ملی گفت: با اسکوچیچ دوشنبه جلسه ای خواهیم داشت تا لیست جدید را اعلام کنیم.

استیلی در مورد بازی های دوستانه تیم ملی تصریح کرد: برای برگزاری این بازی خیلی تلاش می شود، با توجه به شرایط همه پای کار هستند و تلاش می کنند. ۱۵ خرداد باید به مصاف کانادا برویم که دیدار خوبی است. سعی ما بر این است که در آرامش کار را جلو ببریم و وقتی کار به عقد قرارداد رسید، آن را رسانه ای و اعلام کنیم. برخی شرکت ها و ایجنت‌ها هم این وسط آمدند که برخی مواقع کار را خراب می کردند اما مستقیم خود فدراسیون فوتبال و روابط بین الملل ما پیگیر کار است تا بهتر به نتیجه برسیم.

وی یادآور شد: در صدد هستیم تا بازی دوم را هم در تورنتو داشته باشیم و در ٣ روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد. امیدوارم در سفر خوبی که به کانادا داریم، دو بازی خوب و قوی انجام بدهیم.

استیلی به دیدار خود با وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: در رابطه با شرایط تیم ملی و بازی دوستانه صحبت کردیم و وی از تدارک این بازی خرسند بود. حتی باید از خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه و امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و هنردوست تشکر کنم. فردا با ماجدی قرار است خدمت خطیب زاده برسیم و آنها هم قول داده اند به ما کمک کنند. البته قول‌هایی که دولت از لحاظ مالی به ما داده و امیدواریم زودتر حل و فصل شود.

او ادامه داد: امیدواریم این کمک ها سریعتر انجام شود چون واقعا به کمک دولت نیاز داریم. رییس جمهور محترم به همه نهادها گفته اند در راه رفتن به جام جهانی به ما کمک کنند. تاکنون اتفاق مالی برای ما نیفتاده است. فقط برای دیدار با کره جنوبی، پرواز چارتر گرفتیم و شرایط مان برای سفر به این کشور و بازگشت به مشهد خیلی خوب بود.

وی درخصوص هزینه های بازی با کانادا گفت: شاید در تاریخ فوتبال ما یک کار خوب و مهم اتفاق افتاد. ما پولی ندادیم و کانادا مقداری به ما پول هم می‌دهد تا هزینه پرواز را داشته باشیم. مستقیم با فدراسیون فوتبال ارتباط گرفتیم و حتی با شرکتی که بازی برزیل و آرژانتین را تدارک دید، توانستیم مستقیم ارتباط برقرار کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال تاکید کرد: علت اینکه کشورهای کره‌جنوبی و ژاپن موفق شدند با برزیل و آرژانتین بازی کنند به خاطر این بود که از مدت ها قبل هماهنگی های لازم را انجام داده بودند، اما ما هم در این ه این فرصت را خواهیم داشت.

استیلی در خصوص اینکه ۱۳ خرداد آخرین فرصت برای فدراسیون فوتبال در خصوص البسه خواهد بود، گفت: فدراسیون فراخوانی داد که شرکت‌هایی که برای تولید البسه تمام تیم‌های ملی از بزرگسالان تا تیم‌های پایه در ۱۹ رده تمایل دارند با ما همکاری کنند. چند شرکت داخلی و خارجی پیشنهادات خود را دادند، همه چیز شفاف است و طبق قانون اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا